sobota, 16 lutego 2013

Początki...

...nie są łatwe.
Postanowiłam założyć tu bloga, mam jeszcze innego na Pingerze. Zawiesiłam go, ale może będę pisać tutaj :)

O mnie:

Dziwna dziewczyna zwana Emilią. Biegająca wszędzie z aparatem i lalką w ręce. Ubóstwiam styl Pastel Goth. Moje pasje to fotografia rysunek, pisanie, lalki, dekoracja wnętrz... Uzależniona od Anime. Moje ulubione to Rozen Maiden. Posiadam lalkę kolekcjonerską Pullip Rozen Maiden Suiseiseki, którą ochrzciłam imieniem Charionette.

Blog będzie o fotografii i lalkach :3
Wiem, że moje zdjęcia nie są idealne, ale swoją lalkę kolekcjonerską posiadam ponad tydzień :)

Parę zdjęć na początek:



2 komentarze:

  1. No to witam. ^^ Drugie zdjęcie jest śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko cudowne talent to ty masz ;*
    Zajrzysz do mnie? http://pullip-oczami-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń