czwartek, 21 lutego 2013

Vintage, romantycznie.


Nie pisałam, bo miałam ostatnio bardzo smutne chwile...
Serduszko mojego małego chomiczka przestało wczoraj bić. Ale był szczęśliwy i kochany. Teraz lata sobie w chomiczkowym niebie.

Dla niektórych to tylko głupie zwierzątko, ale dla mnie mój mały przyjaciel. Tęsknię.

Takie jest życie.

Zdjęcia mają charakter trochę romantyczny, przynajmniej dla mnie.

''Poranek jest słodki, ale ulotny...''
''Sen kojący, lecz nietrwały...''


''Mimo to, chcemy dalej marzyć...''
''Chcemy, aby czas się zatrzymał...''

Lubię to ostatnie zdjęcie, szkoda tylko, że jakość jest okropna :/
Wiem, to z zamkniętymi oczami też jest nieładne, ale musiałam trzymać z tyłu ten mechanizm i widać mojego palca. Teraz mój palec jest gwiazdą.
Filtr nałożony, dzięki niemu zdjęcia są odrobinę ostrzejsze. Takie w stylu vintage.
Druga część jest z bokeh'em. Przez niego mało widać, ale co tam.
Zdjęcie zapowiadające:



7 komentarzy:

  1. fajne :3 takie pod słońce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super! www.ellstylle.blogspot.com wpadniesz skomentujesz? :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygląda w tej opasce ^^
    A gdybyś nie napisała o tym palcu, to bym go nie zauważyła :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia naprawdę mi się podobają! ^w^
    Wpadnie do mnie? Chce usłyszeć twoja opinię: http://polinezja.blogspot.com/
    pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń